Κύριο Μενού:
- Αναρωτηθήκατε ποτέ τον λόγο για τον οποίο ο "λαιμός" ενός νεογέννητου δεν "κλείνει", όσο δυνατά κι αν αυτό φωνάζει;- Γιατί άραγε, ενώ όλοι έχουμε αυτή την ικανότητα όταν γεννιόμαστε, κάπου στην πορεία της ζωής μας τη χάνουμε;- Ποιοι είναι οι παράγοντες που επιδρούν αρνητικά σ’ αυτή τη θεμελιώδη αρχή της ανθρώπινης επικοινωνίας και πώς τελικά αυτοί συντελούν στο να χάσουμε τη φυσική μας ομιλία;
Ως ομάδα έρευνας του ΕΛΚΕΤΕΠ, εδώ και αρκετά χρόνια, συνειδητοποιήσαμε την πολυεπίπεδη χρησιμότητα της ορθής φώνησης και την ανάγκη της σωστής εφαρμογής της σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα (ως μέσο επικοινωνίας, ως εργαλείο δουλειάς ή ψυχικής αγωγής γενικότερα).
Κατανοήσαμε πως διάφοροι παράγοντες, όπως η μεταφώνηση στην εφηβική ηλικία, οι μιμητικές τάσεις και οι παθήσεις του λαιμού, σε συνδυασμό με τις συνθήκες του σύγχρονου τρόπου ζωής (άγχος, στρες, σωματική κόπωση, νωθρότητα), δρουν καταλυτικά μπλοκάροντας το φυσικό τρόπο ομιλίας μας.
Διαπιστώσαμε στην πράξη ότι για την επαναφορά και την καλλιέργεια της φυσικής φωνής είναι απαραίτητη η απλούστευση και η εξατομίκευση στον τρόπο εκμάθησης, λόγω της διαφορετικής αντίληψης και ανατομίας του κάθε ανθρώπου.
Στηριζόμενοι στην εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μέσα από την πολυετή μελέτη, έρευνα, παρατήρηση και πειραματισμό πάνω στο αντικείμενο, δημιουργήσαμε τη Βιοφωνητική, ένα πρότυπο σύστημα εκμάθησης της σωστής φώνησης.Το σύστημα αυτό, υποβοηθούμενο από την τεχνογνωσία των επιμέρους τμημάτων έρευνάς μας, πραγματώνεται μέσω του συνδυασμού μιας πολυμεσικής εφαρμογής (διαδραστική σύνθεση κειμένου και οπτικοακουστικού υλικού) και ενός κύκλου μαθημάτων 24 ωρών (υπό τη μορφή σεμιναρίου).Το πλεονέκτημά του είναι ότι απευθύνεται όχι μόνο σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη φωνή τους ως εργαλείο δουλειάς (ενδεικτικά αναφέρονται εκπαιδευτικοί, παιδαγωγοί, δικηγόροι, πολιτικοί, ηθοποιοί, δημοσιογράφοι, τραγουδιστές, πωλητές, προπονητές, τηλεφωνητές κ.ά.), αλλά και στον καθένα από εμάς που θέλει να βελτιώσει την ποιότητα της επικοινωνίας στην καθημερινότητά του.